Blogger templates


counter

Friday, July 18, 2014

Age of Mythology + Multiplayer

Age of Mythology + Multiplayer

Postby ̶Liburn Hasani» Fri July 18, 2014 16:36 pm
Age of Mythology esht loj qe ben pjes ne lojra strategjike.Ngjarja zhvillohet nkohra tlashta pra tmitologjis ku ka krijesa te ndryshme mitike po edhe humane dhe aty ben pjes civilizimi Grek,Egjiptas,Skandinav dhe ne versionin e dyt gjendet edhe Atlantida.Ne Grek jan Zeus,Hades,Poseidon ne egjiptas Ra,Isis,Set dhe skandinav Thor,Odin,Loki qe kan secili specifikat e veta e te ndertuarit.Loja Single Player ka 32 misione te gjata qe fillojn qe prej luftes se Trojes e deri te shkatrrimi i Atlantes.Kurse pjesa e dyt esht lirimi i titanve prej burgut te Tartarit e deri tek misioni i fundit 12 me lirimin e Kronosit.
Image

Image
Image
Image
Image

MINIMUM PC REQUIREMENTS
Windows 98/ME/2000/XP
Pentium 450MHz Processor
128MB RAM
1.5GB Hard Disk Space
16MB 3D Accelerated Video Card
Sound Card

Veq mdoket shqiptarve sju luhet se ishum knaq tu lujt online ka edhe chat bile xD

Download Full Game e mundsume prej meje per ESK

Download Age of Mythology + Titans Expansion

Kur te hini tak faqja e skydrive klikoni tek Age of mythology ku shkrun edhe duhet me ja bo login me email te jujen,spata ku me ja bo upload ma sigurt.


MULTIPLAYER
Nese doni me lujt online me shok ket loj apo me dikon tjeter naper bot,duhet me pas versionin full te lojes me patchin e fundit pastaj veproni si me posht:

1.Krijo account ne Voobly
CODE: SELECT ALL
http://www.voobly.com/signup


2.Downlado Voobly
CODE: SELECT ALL
http://www.voobly.com/updates/voobly-v2.1.63.69.exe


3.Knaqu tu lujt

Ja se si duket Voobly
Image


Profili jem ne Voobly
CODE: SELECT ALL
http://www.voobly.com/profile/view/123928049

0 comments:

Post a Comment