Blogger templates


counter

Saturday, May 24, 2014

David Luiz In PSG - David Luiz kalon ne Psg

Albanian
"Faleminderit Chelsea për tre vite e gjysmë për partneritetin e madh. Unë e kam bërë miq të mirë, fitova shumë tituj dhe ato kujtime do të zgjasin me mua përjetë. Do të doja të falënderoj shokët e mi të skuadrës, të gjithë stafin dhe të gjithë mbështetësit (My Geezers). Unë jam duke i lënë me pikëllim të madh, por në të njëjtën kohë jam i ngazëllyer për sfidën e re që kam përpara në këtë klub të madh dhe në një qytet që më kanë magjepsur gjithmonë mua. Kjo është një fazë e re, sfidë e re dhe së bashku ne do të shkojmë edhe më tej. Allez Paris!"

English


"Thanks Chelsea for three and a half years of great partnership., I've made ​​good friends, won many titles and those memories will last with me forever. Would like to thank my fellow team, all staff and all supporters (My Geezers)., I am leaving with great sadness, but at the same time I am excited about the new challenge that I have before in this great club and in a city that has always fascinated me. this is a new phase, a new challenge and together we will go further. Allez Paris! "
  



0 comments:

Post a Comment